Des de Compromís per Calp valoren positivament la presencia del candidat a la presidència a la Generalitat per Compromís, que està fent un esforç en recòrrer la majoria de col·lectius arreu del País.

Compromís per Calp ha organitzat un esmorzar obert que contarà amb la presència de Joan Baldoví, candidat a la Generalitat Valenciana, i amb els membres del col·lectiu. D’aquesta manera, el que pretén el col·lectiu es que qualsevol persona puga conèixer als candidats de Compromís de primera mà. L’acte tindrà lloc el proper dia 16 d’abril en el Bar Calp, a les 10:30h.

“No n’hi ha res més valencià que un esmorzar, i aprofitem aquest format per reivindicar el tret que més ens ha caracteritzat durant aquests últims anys: la proximitat”. Així ho indica Ximo Perles, candidat a l’alcaldia, que, a més avança que en l’acte es faran públics més candidats que acompanyaran a Compromís en aquests propers comicis. Ja en l’acte de la presentació de candidatura Compromís va avançar que en aquestes eleccions Mireia Ripoll, qui és actualment regidora, aniria com a segona en la candidatura, de la mateixa forma que Carlos Ibañez, nova incorporació al col·lectiu, ocuparà el tercer lloc d’aquesta llista.

“Estem molt il·lusionats, hem aconseguit sumar un equip divers, plural, intergeneracional i honest, que te la capacitat de governar el municipi millor del que s’ha vist en Calp durant les últimes dècades”.

D’altra banda, l’acte aprofitarà per donar a conèixer els principals eixos sobre els que pivotarà la campanya de Compromís: sanitat, educació, medi ambient, i ocupació. Perles indica: “Som conscients que queda molt per fer, i només ho podrem fer si governem. Des de Compromís hem treballat molt i ens hem ficat al servei del govern per aconseguir un servei digne de transport sanitari que encara no hem tenim, hem reivindicat les infraestructures educatives necessàries a València que tanta falta fan, i hem fet varies propostes encaminades a la protecció del medi ambient i del comerç de proximitat.